Konvoi E-Kasih-Derma Wangsa Maju

Sep 4, 2009

2 September yang lalu, GPMS Cawangan Khas UIAM telah dijemput untuk menyertai GPMS Cawangan Wangsa Maju dalam program E-Kasih - Derma Wangsa Maju yang dianjurkan oleh Biro Kebajikan UMNO bahagian Wangsa Maju .


Program telah dirasmikan oleh Ketua UMNO Bahagian Wangsa Maju, Dato Shafei Abdullah yang bermula kira-kira jam 9.45 malam. Program ini bertujuan untuk memberi derma kepada masyarakat Wangsa Maju mengikut kategori iaitu anak yatim, ibu tunggal, warga emas, fakir miskin dan orang kurang upaya(OKU)

Program ini mempunyai empat siri. Siri pertama telah pun selesai pada 29 Ogos yang lalu. Siri kedua telah pun berlangsung pada hari Rabu, 2 September 2009 di Kampung Puah Lembah. Berikut adalah antara beberapa rakaman kenangan sepanjang majlis berlangsung.




GPMS Cawangan Khas UIAM berterima kasih kepada GPMS Cawangan Wangsa Maju kerana menjemput kami. Pihak kami berharap agar siri ketiga dan keempat yang akan berlangsung pada 12 dan 13 September ini akan dapat dimeriahkan bersama.

Diharap juga program-program seperti ini diperbanyakkan kerana kita dapat mengetahui keadaan masyarakat dan dapat menghulurkan bantuan yang termampu. Selain daripada mengeratkan silaturrahim, kita dapat bersama-sama membuat amal kebajikan.

Semoga semuanya berjalan lancar untuk meneruskan kesinambungan siri Konvoi E-Kasih - Derma Wangsa Maju ini.

0 komen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

  © BLOG DESIGN Inspiration by YiE@Art Effects StuDiOs 2011

Back to TOP