Jais Abdul Karim Peneraju Kepimpinan GPMS 09/12

Nov 24, 2009

Persidangan Agung Tahunan kali ke-55 menyaksikan Dato' Seri Reezal Merican Naina Merican telah melepaskan jawatan Presiden yang dipegangnya selama sepenggal. Seluruh warga GPMS mengucapkan jutaan terima kasih sepanjang Dato' Presiden menerajui kepimpinan GPMS.

*mantan Presiden GPMS, Dato' Seri Reezal Merican Naina Merican

Persidangan Agung Tahunan kali ke-55 ini juga telah mengangkat saudara Jais bin Abd Karim, YDP GPMS Wangsa Maju, sebagai Presiden GPMS 09/12, menggantikan Dato' Reezal Merican. Timbalan Presiden pula disandang oleh saudara Rosdi Amir. GPMS UIAM akan sentiasa menyokong penuh Presiden GPMS yang baru dan memastikan GPMS lebih gemilang dengan hala tuju yang lebih menjamin kehidupan anak bangsa.

*saudara Jais Bin Abd Karim, Presiden GPMS 09/12

Sekalung tahniah juga diucapkan kepada calon2 yang menang bertanding untuk jawatan Naib Presiden 1 iaitu saudara Hasnul Fairus Hushin Amri. Naib Presiden 2 disandang oleh saudara Ezaruddin Abdul Rahman dan Naib Presiden 3 ialah saudara Hishamuddin Abd Rahman. Naib Presiden Wanita yang telah dilantik pula ialah saudari Rafidah Mohd Ariffin.


* saudara Hasnul Fairus

Setiausaha Agung disandang oleh saudara Zambri Mat Isa dan Penolong Setiausaha Agung pula ialah saudara Marwan Bin Abu Kassim. Bendahari ialah saudara Annas Ahmad dan Ketua Penerangan ialah saudara Irmohizam Ibrahim.

Enam jawatan Ahli Majlis Tertinggi telah dimenangi oleh saudara Ismadee Asmara Ishak, saudara Khairul Adha Mazlan, saudara Azham Abara Ahmad, Dr. Hazzaini Hashim dan saudara Alif Anas Bin Mohd Noor.

*saudara Ismadee Asmara Ishak

GPMS UIAM sungguh berbesar hati dan berbangga apabila antara enam jawatan itu, YDP GPMS UIAM, saudara Mohd Redzuan Bin Mohd Yusoff merupakan antara salah seorang calon yang menang bertanding sebagai Ahli Majlis Tertinggi. Jutaan tahniah buat saudara Redzuan.

*saudara Mohd Redzuan

GPMS UIAM berharap agar kepimpinan yang diterajui oleh saudara Jais atau lebih mesra dipanggil Abang Jais dikalangan warga GPMS UIAM, akan terus memperjuangkan bangsa dan negara dalam mengharung globalisasi dunia.

Tahniah sekali lagi buat semua pemenang. Salam perjuangan, Salam Satu Malaysia.

Para Jamaludin,
Exco,
Biro Teknologi dan Multimedia.

0 komen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

  © BLOG DESIGN Inspiration by YiE@Art Effects StuDiOs 2011

Back to TOP