Program Bual Bicara Remaja dan Masa Depan

Aug 11, 2009

Bertempat di Jalan Gombak, Kuala Lumpur, telah berlangsungnya program kerjasama antara Biro Rakan Muda Masjid Jamek Saad Bin Abi Waqqas dan Gabungan Pelajar Melayu Semenanjung (GPMS) Cawangan Wangsa Maju.

Program yang bertajuk Bual Bicara Remaja dan Masa Depan ini telah diadakan pada 2 Ogos 2009, bermula jam 8 pagi hingga 1 petang. Upacara perasmian dirasmikan oleh Setiausaha Politik Datuk Seri Najib Tun Razak iaitu Dato' Dr. Mohd Shafei Abdullah.

Sesi bual bicara yang disertai oleh lebih kurang 140 peserta itu terdiri daripada GPMS Cawangan UIAM, GPMS Cawangan Kolej Islam Antarabangsa (IIC), Universiti Kuala Lumpur MIMET dan juga Biro Rakan Muda masjid tersebut.

Sesi itu diisi dengan pelbagai perkara yang dibahas serta dikupas oleh Prof Madya Datuk Dr. Abdul Halim, CEO Institut Pembangunan dan Penyelidikan Belia Malaysia. Kebolehan beliau dalam memberi ceramah dan mengupas isu-isu remaja dan masa depan sangat memberangsangkan dan membuka minda para peserta.


Rata-rata semuanya berpuas hati dengan penyampaian beliau dan berharap, program-program seperti ini dapat dianjurkan lagi pada masa akan datang kerana manfaat dan faedahnya sangat berkesan untuk para remaja.




Disediakan oleh,
Para Jamaludin,
Exco Penerbitan, GPMS Cawangan Khas UIAM

2 komen:

GPMS Cawangan Wangsa Maju said...

Salam Perjuangan,

Syabas dan Jutaan Terima Kasih buat semua Exco GPMS Cwgn Khas UIAM yang terlibat dalam prgm ini.

Ini merupakan titik permulaan kerjasama kita. Insyaallah, di masa2 akan datang, kita akan berganding bahu, memantapkan jentera kita, untuk memajukan anak bangsa kita.

Jazakumullahu Khairan Kasira,

MUHAMMAD RADHI ABD. RAZAK
Ketua Penerangan merangkap Ketua Editor Blog,
GPMS CAWANGAN WANGSA MAJU.

GPMS UIAM said...

insyaAllah. =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

  © BLOG DESIGN Inspiration by YiE@Art Effects StuDiOs 2011

Back to TOP